Ubica een café en restaurant aan de gezellige Ganzenmarkt in het centrum van Utrecht. Gevestigd in oorspronkelijk een stadskasteel, later de beruchte Ubica kraakpanden, voorheen eigendom van de bekende Ubica matrassenhandel. Een pand met een stormachtig verleden, er was ook nog iets met de oorspronkelijk naam, maar sinds 2014 een gezellig café en een stijlvol restaurant met de passende naam Ubica.
David Lambers
David Lambers is bijna 6 jaar bedrijfsleider bij Ubica. Een plek waar iedereen zicht thuis voelt. Voorin het restaurant heerst er meer het gevoel van een café, waar je gezellig kunt borrelen, terwijl achterin is ingericht als een stijlvol restaurant. Ook het terras is een heerlijke plek om te vertoeven. In deze sfeervolle ruimte kun je genieten van een borrel of lunch tot uitgebreid diner. Ubica staat voor constante kwaliteit die zorgt voor een telkens terugkerende positieve ervaring.
Twintig
David maakt een kopje koffie in de eigen zaak van David, naast Ubica. Samen met Niko Arwanitidis en Stefan Elvers is hij in 2020 hun zaak Twintig gestart, waar vroeger broodje Ploff zat. Een hele andere zaak dan Ploff, waar veel Utrechters in de nachtelijke uren kwamen om nog wat te eten na het stappen. De nieuwe zaak is een café-restaurant waar geborreld kan worden en waar gasten ook welkom zijn voor het diner. De naam Twintig verwijst naar het huisnummer maar ook naar het aantal bieren, wijnen en cocktails die er op de kaart staan.
De kracht van..
De kracht van beide zaken is constante kwaliteit leveren die zorgt voor een telkens terugkerende positieve ervaring. Automatisering kan daar bij helpen. Het werken met Vectron kassa’s en de MobileAPP zorgen voor een financiële en logistieke verbetering. De kracht van de automatisering zit ‘m volgens David vooral in de koppelingsmogelijkheden met bijvoorbeeld een personeelsplanning en urenregistratie software, al dan niet op maat gemaakt. In combinatie met nauwelijks uitvaltijd van het systeem en nooit falende hardware springt niet een product eruit, maar het totale pakket.
De kracht van Kassanet Pieterse is vooral de service. Er is geen 9-5 mentaliteit als het om de service gaat. We kunnen altijd een beroep doen op Kassanet Pieterse en zelf doorgaan met waar we goed in zijn: ‘Onze gasten gastvrij ontvangen en zorgen voor een smakelijke en sfeervolle avond.’